✔ Timp de livrare: aproximativ 5-9 zile  ✔ Serviciu excelent pentru clienți ✔ Gamă variată de culori
Jaluzelepremium.ro » Despre noi » Termeni Și Condiții Generale de Afaceri

Termeni Și Condiții Generale de Afaceri

Termeni și condiții generale de afaceri

  1. Domeniul de aplicare

Următorii termeni și condiții generale de afaceri se aplică în cazul tuturor comenzilor efectuate de către consumatori și persoane juridice, prin intermediul magazinului nostru online.

Un consumator reprezintă orice persoană fizică ce încheie o tranzacție legală în scopuri care nu sunt în principal subordonate atribuțiilor sale profesionale, economice, comerciale ori independente. Persoana juridică reprezintă orice entitate economică definită de lege, conform prevederilor art. 187 si următoarele din Codul civil român, cu capacitate juridică, care acționează la încheierea tranzacțiilor legale în vederea exercitării atribuțiilor sale profesionale comerciale ori independente.

În ceea ce privește persoanele juridice, acești termeni și condiții generale de afaceri se aplică și pentru relațiile de afaceri viitoare, fără să fie nevoie să menționăm de fiecare dată acest lucru. În cazul în care persoana juridică se va folosi de termeni și condiții generale contrare ori suplimentare, valabilitatea acestora este contestată prin prezenta; ele devin parte integrantă din contract numai în cazul în care am aprobat în mod explicit acest lucru.

 

  1. Parte contractantă, încheierea contractului

Contractul de vânzare-cumpărare este încheiat cu societatea Dakraamgordijnen B.V., având sediul la adresa: Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Olanda, număr TVA: NL820723435B01

Transmiterea comenzii confirmă faptul că fiecare consumator și/sau persoană juridică a luat la cunoștință și va respecta întocmai prezentele dispoziții din „Termeni și condiții generale de afaceri”. Puteți pune produsele noastre în coșul de cumpărături fără obligații la început, și puteți face schimbări cu privire la produse oricând înainte de trimiterea comenzii dumneavoastră obligatorie, folosind instrumentele noastre pentru corectare, oferite și explicate în procedura de efectuare a unei comenzi. Contractul se încheie prin apăsarea pe butonul de comandă pentru a accepta oferta pentru produsele aflate în coșul de cumpărături. Imediat după trimiterea comenzii, veți primi o altă confirmare prin e-mail.

Dacă, dintr-un motiva sau altul, bunurile comandate nu sunt disponibile, vă vom informa asupra acestui fapt sau vi se vor trimite informații suplimentare, când mărfurile vor fi disponibile din nou, precum și informații despre posibilitatea de a comanda alte bunuri comparabile.

 

  1. Limba contractului, stocarea textului contractului

Limba disponibilă pentru încheierea contractului este limba română.

Stocăm textul contractului și vă trimitem detaliile comenzii și termenii și condițiile noastre generale de afaceri prin e-mail. Puteți lectura oricând textul contractului intrând în contul destinat clienților noștri.

 

 

  1. Condiții de livrare

La prețurile specificate ale produsului se adaugă și costurile de transport. Puteți afla mai multe detalii despre costurile de transport din oferte.

Valoarea minimă a comenzii este 50 lei. Comenzile sub aceasta valoare nu vor fi acceptate sau validate nici prin telefon, nici in magazinul web.

Livrăm numai prin curier. Din păcate, nu este posibil să vă ridicați singuri produsele dintr-un sediu ori punct de livrare.\nNu livrăm la punctele de ridicare a coletelor

 

 

  1. Plata

În magazinul nostru sunt disponibile următoarele metode de plată:

Card de credit/debit

Odată cu trimiterea comenzii, ne trimiteți și datele cardului dumneavoastră.

După legitimarea dumneavoastră în calitate de deținător de drept al cardului, solicităm, imediat după plasarea comenzii, companiei emitente a cardului dumneavoastră să proceseze tranzacția de plată. Tranzacția de plată este efectuată automat de către compania emitentă a cardului, iar cardul dumneavoastră va fi debitat cu suma facturată.

 

Ramburs, la livrare

Plata se face în numerar, la livrare. Achitați contravaloarea comenzii, împreună cu costul de livrare, în momentul primirii coletului. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda.


Transfer bancar

La înregistrarea comenzii aveți posibilitatea să alegeți plata prin bancă. După plasarea comenzii, veți primi prin e-mail, toate informațiile necesare pentru transfer.


  1. Deteriorări în timpul transportului

În cazul în care produsele livrate prezintă deteriorări evidente apărute în timpul transportării acestora, vă rugăm să comunicați aceste informații cât mai repede posibil și să ne contactați imediat. Neglijarea unei reclamații sau contactarea noastră nu va avea consecințe asupra drepturilor dumneavoastră legale și a exercitării lor, în special asupra drepturilor dumneavoastră la garanție. Cu toate acestea, ne dau posibilitatea de a ne exercita propriile noastre drepturi împotriva transportatorului sau a asigurării de transport.

 

 

  1. Garanții

Față de garanția legală de 2 ani de zile, produsele noastre beneficiază de o garanție extinsă de 3 ani de la data achiziției fiecărui produs.

Dacă nu este stabilit în mod explicit mai jos, atunci se aplică Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, precum și Legea nr. 240/2004 privind răspunderea producătorilor pentru pagubele generate de produsele cu defecte, republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 313 din 22 aprilie 2008.

Următoarea clauză se aplică în cazul achiziționării de către consumatori a produselor uzate: dacă defectul apare la un an de la livrarea produsului, pretențiile privind produsele defecte nu vor fi luate în considerare. Despăgubirile pentru defectele care apar în termen de un an de la livrarea produselor pot fi solicitate în termen de doi ani de la livrarea produsului.

Pentru persoane juridice, termenul în care pot fi solicitate despăgubiri este de un an de la transferul riscurilor, pentru articolele defecte fabricate recent. În cazul persoanelor juridice, sunt considerate a fi o înțelegere privind calitatea mărfii numai informațiile noastre și descrierile producătorului care au fost incluse în contract; Nu suntem răspunzători pentru declarațiile publice ale producătorului sau alte declarații.

În cazul în care produsul livrat este defect, oferim întreprinderilor noastre mai întâi posibilitatea de a repara defectul (Reparare) sau de a livra un articol fără defecte (Înlocuire).

Restricțiile de mai sus și reducerea termenelor limită nu se aplică pentru pretențiile în cazul daunelor cauzate exclusiv de către noi, reprezentanții noștri legali sau agenții noștri

  • în cazul în care au fost puse în pericol viața, corpul sau sănătatea unei persoane
  • în cazul daunelor cauzate fie din neglijență gravă, fie intenționat, fie din rea-voință
  • în cazul încălcării obligațiilor contractuale esențiale, a căror îndeplinire permite în primul rând executarea corespunzătoare a contractului și pe a căror respectare se poate baza partenerul contractual în mod regulat (obligații cardinale)
  • ca parte a unei promisiuni de garanție, în cazul în care a fost convenită una

Puteți găsi informații despre orice garanții suplimentare și condițiile lor pe pagina produsului și pe paginile speciale cu informații de pe site-ul magazinul online.

Serviciu clienți: Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți pentru întrebări, plângeri și reclamații în zilele lucrătoare între orele 10:00 și 18:00 la numărul de telefon  +40 316 300 399  și prin e-mail la adresa serviciiclienti@jaluzelepremium.ro  

Adresa de retur pentru produsele care sunt defecte sau supuse retragerii din contractul de vânzare:
jaluzelepremium.ro
OP 8, CP 1102
Timișoara, Timiș

Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.

 

 

  1. Soluționarea litigiilor

Puteți contacta AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR, pentru orice reclamație înemeiată, la adresa www.anpc.gov.ro sau la Telefonul consumatorului: +4 0800 080 999.

Comisia Europeană a pus la dispoziție o platformă de soluționare online a litigiilor, pe care o puteți găsi aici https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nu suntem obligați și nici nu considerăm necesar să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor consumatorilor în fața unei comisii de arbitraj.

Vă asigurăm că am luat toate măsurile adecvate pentru a ne asigura că informațiile disponibile pe website sunt corecte și fără erori. Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau omisiuni care ar putea apărea. Nu putem garanta că utilizarea acestui site va fi fără erori sau potrivit scopului în timp util.

De asemenea, nu putem garanta întreaga funcționalitate, acuratețea și fiabilitatea site-ului web și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legătură cu îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru nicio daună sau viruși care ar putea să vă infecteze computerul, dispozitivul (tabletă, telefon mobil, smartwatch, etc) sau alte bunuri, în urma accesării sau utilizării site-ului nostru.

Totodată, suntem exonerati de orice răspundere prinvind orice daune ce ar putea rezulta din utilizarea informațiilor de la terțe părți sau pentru orice daună ori inconvenient ce ar putea rezulta din folosirea Produselor livrate sau altor produse similare ce însoțesc comanda.

Răspunderea noastră pentru furnizarea produselor și serviciilor este limitată la obligațiile impuse de normele legale aplicabile.

Am luat toate măsurile adecvate pentru a preveni frauda informatică și pentru a ne asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță conform standardelor internaționale. Cu toate acestea, nu putem fi trași la răspundere în cazul extrem de abuz al serverelor noastre securizate sau cele ale terților.

Noi putem subcontracta orice parte sau părți din serviciile și bunurile pe care le oferim și ne atribuim orice parte sau părți din drepturile noastre în temeiul acestor termeni și condiții fără consimțământul dumneavoastră și fără vreo obligație de a vă notifica.

 

Cu privire la codurile de conduita relevante, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, va rugam sa consultati legislatia specifica afisata pe site-ul ANPC, sectiunea "Acte normative".

Informații cu privire la dreptul de anulare

Informații cu privire la dreptul de anulare

Dreptul de anulare

Avețidreptulsăanulațiacest contract în termen de paisprezecezilefărăspecificareamotivelor. Perioada de anulareeste de paisprezecezile din ziuaîn care dumneavoastrăintrațiînposesiabunurilor.

Pentru a văexercitadreptul de anulare, trebuiesă ne contactațiprin e-mail la serviciiclienti@jaluzelepremium.rosautelefonic, la numarul +40 316 300 399 cu privirela deciziadumneavoastră de aanulaprezentul contract.

Învederearambursăriisumei, utilizăm ca mijloc de platăexclusivviramentulîncontbancar, indiferent de mijlocul de plată pe care l-aţifolosit la tranzacţiainiţială. Înacestscop vărugămsăoferițidatelecontuluinecesareefecuăriiplății. Putemrefuzarambursareasumeipânăcândprimimînapoibunurilesaupânăcândfacețidovadacăaţireturnatbunurile, luându-se înconsiderareceamaiapropiatădata.

Învedereaacestuilucru, putețifolosimodelul de anulareanexat, însă nu esteobligatoriu.

Pentrurespectareatermenului de anulareestesuficientsătrimiteţiînștiințareaprivindexercitareadreptului de anulareînainte de expirareatermenului de anulare.

Consecințeleanulării

Dupăceanulațiprezentul contract, văvomrambursaimediattoateplăţile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusivcheltuielile de livrare (cu excepţiacheltuielilorsuplimentare, care rezultă din faptulcăaţi ales altămodalitate de livraredecâtceastandard, fiindșiceamaiieftinăoferită de noi) celmaitârziuîn termen de paisprezeceziledin ziuaîn care am primitînștiințareadumneavoastrăprivindanulareaprezentuluicontract.

Învederearambursăriisumei, utilizăm ca mijloc de platăexclusivviramentulîncontbancar, indiferent de mijlocul de plată pe care l-aţifolosit la tranzacţiainiţială. Înacestscop vărugămsăoferițidatelecontuluinecesareefecuăriiplății. Putemrefuzarambursareasumeipânăcândprimimînapoibunurilesaupânăcândfacețidovadacăaţireturnatbunurile, luându-se înconsiderareceamaiapropiată data.

Trebuiesă ne restituiţisausă ne predaţibunurileimediatşiînoricecazceltârziuîntermen de paisprezecezile, începând din ziuaîn care ne-aţiinformatdespreanulareaprezentuluicontract, laadresa: jaluzelepremium.ro OJP ARAD Ghiseul 2,stradaGarii,numărul 3, cod poștal 310148 Arad, Arad.

Termenul de restituireesterespectatdacătrimitețibunurileînainte de expirareatermenului de paisprezecezile. Costurile de rambursareînvaloare de 9,00 eur (la cursulactual BNR), sunt suportate de dvs. Trebuiesăsuportațicosturilepentru o eventualădevalorizare a mărfiidoarîncazulîn care, la un control al caracteristicilor, proprietățilorșifuncționăriimărfiireiesecăaceastădevalorizare se datoreazăuneiutilizărineadecvatede cătredumneavoastrăsau a uneicomenzieronate, ceeava duce la imposibilitateautilizării de către un alt client.

Model de formular de anulare (PDF)

Recenzii ale clienților

De ce să alegeți roletele Ouro?

Ouro
1. Produse bune și avantajoase
Toate roletele Ouro sunt mai ieftine cu aproximativ 50% decât produsele echivalente cumpărate de la producătorul original.
 
2. Calitatea superioară a pieselor componente.
Toate roletele au piese componente de înaltă calitate, deci sunt extrem de rezistente. Iar acest lucru se reflectă și în perioada de garanție a produselor noastre.
 
3. Ușor de montat
Roletele Ouro se potrivesc perfect la ferestrele pentru care au fost fabricate. Acest lucru face ca asamblarea să fie extrem de ușoară, nefiind necesare unelte speciale. Ouro nu livrează produse care să aibă un sistem universal de asamblare, ci produse personalizate, care pot fi asamblate în doar câteva minute.
 
 4. Culori atrăgătoare, în ton cu ultimele tendințe.
Puteți alege atât rolete opace, cât și transparente, dintr-o gamă infinită de culori. Acordăm mereu o atenție deosebită ultimelor tendințe, astfel încât să puteți găsi de fiecare dată culoarea potrivită pentru interiorul dumneavoastră.
 
5. Serviciu pentru clienți excelent
Pentru noi este foarte important ca dumneavoastră să fiți mulțumit de roleta dumneavoastră Bloc și să aveți o experiență plăcută atunci când faceți cumpărături. Vă ajutăm cu mare drag dacă aveți întrebări înainte sau după achiziția unor produse.
 
6. Livrare rapidă
Timpul de livrare pentru comanda dumneavoastră este de aproximativ 5-9 zile, în funcție de produs. Vă rugăm să consultați pagina noastră de transport  pentru a vedea timpul de livrare pentru fiecare produs în prezent.
 
7. Ouro își asumă responsabilitatea pentru mediul înconjurător
Roletele Ouro sunt 100% reciclabile. Piesele componente provin de la furnizori din apropierea fabricii noastre și nu de la celălalt capăt al lumii. În acest fel, protejăm mediul cât de mult ne stă în putință.